قديم 06-08-2017, 11:21 PM   #5411
سعادة منسية
عضو نشط

الصورة الرمزية سعادة منسية
سعادة منسية غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رياحين مشاهدة المشاركة
واللهي ذا الشعور غريب واول مره يجيني اصلا حسيت بصدمه لمن جاني شعور كأتي راح اصير مجنونه
المشكلة اني ما اتحمل ع طول اخزن الكلام او المواقف السلبية الي دايم اشوفها واسمعها
بعد فتره الاقي نفس الشي قاعد يصير فيني
شعور انك راح تموتي ودقات قلبك سريع واللهي اهون بكثير من انك حاسه راح تنجني بأي لحظه
الحمدلله اني مسيطره ع الوضع للحين من حسيت بالشعور والافكار بدت تهاجمني من ناحية الجنون
ع طول حاولت اشغل نفسي امس طلعت من البيت ع طول رحت تمشيت ع البحر شوي وبعدها رحت بيت اهلي ع الاقل هناك اطفال بنشغل بحركتهم وزعاجهم المشكلة لمن صحيت الصبح ع نفس الافكار والاعراض حسيت اني متوهقه مافي شي اشغل نفسي فيه فطريت اصحي اولادي ع الاقل ازعاجهم راح يشغلني .
لا والله ما اخد علاج اغلب والوقت بحاول اطنش واذا صار شي معي ع طول ابحث بالنت عن الاشياء الاجابيه واكيد بقرا قران بس للاسف مو ع طول مثلا يوم اي ويوم لا
انا عارفة الإحساس اللى بتقولي عليه فاجاة مش عارفة تسيطري لا علي دماغك ولا علي نفسك حصلي انهاردة الصبح وبتبقي عاملة زي النوبة وبتروح فبتقعدي تفكري انا فيا ايه وايه اللي حصلي دا
فعلا الوسواس اللي قبله كان أسهل بس عرفت ان الشيطان لما بيلاقيكي اتغلبتي علي حاجة بيدخل من حاجة تانية ربنا يعينا
كمان بيحصلي حالة من عدم الشعور ومش عارفة ببقي حاسة بإيه