المسلم أخو المسلم لا يظلمه ولا يسلمه، من كان في حاجة أخيه كان الله في حاجته، ومن فرج عن مسلم كربة فرج الله عنه بها كربة من كرب يوم القيامة، ومن ستر مسلماً ستره الله يوم القيامة.

العودة   نفساني > الملتقيات العامة > ملتقى الفضفضة

ملتقى الفضفضة مساحة ليقول العضو كل ما يجول في خاطره ، فضفضات نفس .

طالب المساعدة

بسم الله الرحمن الرحيم اولا سبب التحاقى بهذا النتدى هو المساعدة لأنى فى اشد الحاجة الى المساعدة من الخصائين و من لهم تجارب مثل مشاكلى نعم مشاكلى فاننى أعيش

قديم 04-09-2008, 02:58 PM   #1
المعذب التائه
عضو جديد

الصورة الرمزية المعذب التائه
المعذب التائه غير متواجد حالياً

طالب المساعدة

بسم الله الرحمن الرحيم
اولا سبب التحاقى بهذا النتدى هو المساعدة لأنى فى اشد الحاجة الى المساعدة من الخصائين و من لهم تجارب مثل مشاكلى نعم مشاكلى فاننى أعيش مع مشاكلى منذ الصغر لم استمتع بحياتى و ل و انا صغي و لا حتى لما كبرت الهموم سرقت عمرى و الظروف ضدى فى كل شئ اعمله و لما الدنيا تمن على بحاجة لازم يبقفى تنازل ادمها بحاجة اقوى منها و انا خلاص ما بقتش مستحمل بقيت ضعيف اوى و معنديش اى مقومة لأى شئ و خايف اكمل بقيت عمرى تائه كده مش عارف انا عاوز ايه و المفروض اعمل ايه انا ما بقاش عندى اى حلم ولا أمل عشان احقه لأن امالى و طموحاتى كلها اتحطمت بسببى و بسبب الظروف و ما بقتش مصدق فى حاجة و استغفر الله حاسس ان ربنا مش معى و الشيطان بيلعب فى دماغى لعبة قذرة و بيقنعنى بحجات انا اصغر من ان افكر فيه علشان ماعنديش الدراية بدينى كما يجب قلت لنفسى خلاص خلى ده هدفك انك تعرف دينك كويس بس ازاى اعمل ايه و ان حاسس انى بقيت غبى و ما بتعلمش بقيت بليد المشاعر و ضعيف و مش عارف اتعامل مع البش و لا نفسى انا بعيش بس عشان اكل وانام و بقيت احب النوم اكثر من اى شئ عشان ما افكرش متعتى الوحيدة فى الحرام او المخدرات و بحاول البعد عنها و ببعد ولكن ما فيش فايدة ما فيش حاجة بتتغير المشاكل هى هى ذهبت لدكاترة الى قالى انى بعانى من الأكتائب و بيدينى علاج و مافيش تحسن و ما بكملش مع حد و الى قالى انك مدمن و ذهبت للعلاج و لكنى وجدت نفسى مختلف تماما عنهم و لم يعرييونى اى اهتمام مش عارف مالى تعبان و مش مركز و دايما تايه و سرحان و حاسس بغربة حتى وانا وسط اهلى مش مستمتع باى حاجة فى حياتى حتى مراتى انا مش عارف ليه هى لسه متمسكة بى لحد دلوقتى و بحتى قليل اوى فى الدنيا دى ما ليش اصدقاء زى الناس التانية ما بعرفش اتواصل معهم بحس انى فى وادى وهم فى وادى تانى طفولتى كانت مهزلة كنت الأنسان النطوائى البيسخر منه الجميع ولاد وبنات و مدرسين سعور بالنقص و الدونية و كره شديد للحياة و الناس و افكارهم الدنيا ماشية بالعكس وانا دلوقتى برقص على السلم لا عارف اكون مطيع لربنا زى الأول و لا عارف اصيع و دايما مخنوق و ما فيش حاجة عجبانى تعبان و نفسى فى حد ينومنى تنويم مغناطيسى عشان احكى كل الى جويا لأنى مش طبيعى ساعدونى
المصدر: نفساني

قديم 04-09-2008, 03:31 PM   #2
الدنيا حلوة
مراقبة إداريه سابقه

الصورة الرمزية الدنيا حلوة
الدنيا حلوة غير متواجد حالياً

الله يكوون بعونك اخووي ’’

لـي عوودة ..